Ζωγραφίζει μόνο με το στόμα και το δεξί του πόδι!



Ζωγραφίζει μόνο με το στόμα και το δεξί του πόδι!

Ο 41 χρόνων Huang Guofu, από το Chongqing από την Κίνα, έμαθε να ελέγχει το πινέλο με το στόμα και το δεξιό του πόδι, μετά από ατύχημα στο οποίο έχασε τα χέρια του.
Ο Huang Guofu έχασε τα χέρια του σε ηλικία 4 ετών, αλλά δεν έχασε το κουράγιο του και από τα 12 άρχισε να ζωγραφίζει χρησιμοποιώντας το πόδι του.  Στα 18 του έχασε τον πατέρα του και αναγκάστηκε να παρατήσει τις σπουδές του για να βγάλει τα προς το ζην.
Άρχισε να ταξιδεύει στις κινεζικές πόλεις, ζωγραφίζοντας στους δρόμους και πουλώντας τα έργα του στους περαστικούς. Όταν κάποια στιγμή άκουσε ότι τα σχέδια που έκανε με το πόδι δεν ήταν αρκετά λεπτομερή, άρχισε να χρησιμοποιεί και το στόμα του.
Perierga.gr - Huang Guofu

Κυριακή Γ' Λουκά



Β΄ Κορ. Θ' 6 – 11

Πρακτικό φαίνεται κατ' αρχήν το θέμα της ελεημοσύνης που αναπτύσσει ο Απόστολος Παύλος στην αποστολική περικοπή. Όμως, όπως θα δούμε, εκτός από την πρακτικότητα διαθέτει και περιεχόμενο θεολογικό, αφού άλλωστε στην Εκκλησία μας δεν μπορεί να υπάρχει θεωρία άνευ πράξεως, και πρακτική αρετή στερουμένη την θεωρητική και δογματική της κατοχύρωση.
            Με λόγια θερμά και πειστικά, ο μεγάλος Απόστολος προτρέπει τους Κορινθίους να βοηθήσουν τους Χριστιανούς των Ιεροσολύμων, οι οποίοι δοκιμάζονταν από φοβερό λιμό. Και επειδή όλα τα νοήματα τα αιχμαλώτιζε στην υπακοήν του Χριστού (Β΄Κορ. Ι΄5), λαμβάνει τώρα αφορμή από μια γεωργική εικόνα και τονίζει στους πιστούς όλων των αιώνων ότι «ο σπείρων φειδομένως, φειδωμένως και θερίσει». Δηλαδή, εκείνος που σπέρνει με τσιγγουνιά, με τσιγγουνιά και θα θερίσει. Και εκείνος που σπέρνει με αφθονία, με αφθονία θα θερίσει και θα απολαύσει τους καρπούς. Το δε κεντρικό νόημα είναι, ότι ο καθένας ας δίνει ελεημοσύνη σύμφωνα με την ελεύθερη διάθεση της καρδιάς του «μή εκ λύπης ή εξ' ανάγκης», διότι «ιλαρόν δότην αγαπά ο Θεός».
            Όντως, ο Θεός αγαπά εκείνον που...

Η πραγματική και επίκαιρη σημασία της Μικρασιατικής Καταστροφής


Η πραγματική και επίκαιρη σημασία της Μικρασιατικής Καταστροφής

04 Οκτ 2012

Χωρίς Σχόλια


Η πραγματική και επίκαιρη σημασία της Μικρασιατικής Καταστροφής



Επετειακή ομιλία για τα 90 έτη από την Μικρασιατική καταστροφή (24/09, Εστία Νέας Σμύρνης)

Του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν.

Κυρίες και Κύριοι ,

Θεωρείται καθολικά αυτονόητος ο εορτασμός των νικηφόρων επετείων και των σελίδων δόξης του έθνους, οι οποίες διατηρούν ζωντανό το φρόνημα, το ηθικό, την συνοχή, την αλληλεγγύη, την φιλοδοξία και τα οράματα των συμπολιτών μας. 


Πρέπει, όμως, να εορτάζονται, να αναμοχλεύονται και να συντηρούνται στην εθνική μνήμη ακόμη και οι εθνικές καταστροφές; Προσωπικά θα απαντούσα ότι, κατά μείζονα λόγο, οι εθνικές ήττες δεν πρέπει να λησμονούνται υπό την προϋπόθεση όμως ότι η μνήμη τους θα αποτελεί εργαλείο αποκτήσεως ιστορικής εμπειρίας και εφαλτήριο βελτιώσεως της εθνικής σκέψεως και δράσεως.  

Οι εθνικές καταστροφές δεν προσφέρονται για κλαυθμούς, οδυρμούς, συναισθηματικές σπασμωδικές αντιδράσεις και μιζέρια, αλλά γιαψύχραιμες αντικειμενικές αναλύσεις, εξαγωγή χρησίμων συμπερασμάτων και μετουσίωση αυτών σε νέα εθνική σχεδίαση και τρόπους συγκροτημένης πολυεπίπεδης δράσεως, προκειμένου να εκπληρούνται αποτελεσματικά τα εκάστοτε εθνικά μας συμφέροντα.

ΓΕΝΙΚΑ

Η δεκαετία 1912 - 1922 αποτελεί μία από τις πλέον σημαντικές περιόδους της νεώτερης ιστορίας μας, λόγω των συμπυκνωμένων και σημαντικών σε έκταση και βάθος αλληλένδετων γεγονότων, των οποίων οι επιπτώσεις και αποτελέσματα επηρέασαν και ακόμη επηρεάζουν την πατρίδα μας. Η περίοδος αυτή κυριαρχείται από την λεγόμενη «Μεγάλη Ιδέα», που...

ΓΟΝΕΙΣ, ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΘΕ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΗΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ


(σελίδες από τη ζωή του αγίου Αυγουστίνου)

O ιερός Αυγουστίνος είνε μιά σάλπιγγα της Oρθοδοξίας, που ο ήχος της φτάνει στά πέρατα του κόσμου. Eίνε ένας μεγάλος ποταμός, που αρδεύει το γεώργιον του Θεού, την Eκκλησία. Eίνε ένας κήπος με ποικίλα έγχρωμα άνθη, που αποπνέουν άρωμα Oρθοδοξίας. Eίνε ένα από τα δέκα μεγάλα πνεύματα που ανέδειξε η ανθρωπότης.
Eλεγαν οι αρχαίοι· «Eξ όνυχος τον λέοντα». Eτσι και από λίγες σελίδες της ζωής του αγίου Αυγουστίνου μπορούμε ν’ αναλογισθούμε την τεραστία φυσιογνωμία του. Θά σταθούμε σε τρία σημεία της ζωής του.

* * *

O ιερός Αυγουστίνος στά παιδικά του χρόνια ήταν πολύ ζωηρός. Tό σχολείο το απέφευγε. Γύριζε στους δρόμους. Eκανε παιχνίδια με τους συμμαθητάς του. Πηδούσε φράχτες, ανέβαινε βουνά. Πήγε κάποτε στον κήπο ενός γείτονα και ρήμαξε την αχλαδιά του…

6 OKΤΩΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ - ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

6 OKΤΩΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ - ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ


http://www.pentapostagma.gr/2012/10/6-ok.html

38.000 ΟΧΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ! - ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!


Ο Ουϊνστον Τσώρτσιλ είχε πει το ιστορικό “οι ήρωες πολέμανε σαν ΄Έλληνες”. Όπως φάνηκε βέβαια εκ των υστέρων δεν ήταν μόνο αναγνώριση του αγώνα των Ελλήνων ενάντια στις δυνάμεις του Άξονα,αλλά και εκδήλωση της ανησυχίας του,γι΄ αυτό το λαό που στα πολύ δύσκολα με κάποιο μαγικό τρόπο αφυπνίζεται,ενώνεται,πολεμά μέχρι θανάτου για την εθνική του αξιοπρέπεια. Γι΄ αυτό και αμέσως μετά τα καλά και θερμά του.....
λόγια, ο Τσώρτσιλ, έπαιξε σημαντικό ρόλο στον εθνικό διχασμό που ακολούθησε το τέλος της Κατοχής.

Δεν γνωρίζουμε αν ο Βρετανός πρωθυπουργός είχε στο μυαλό του κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό που τον έκανε να εκφράσει το θαυμασμό του για τη μαχητικότητα των Ελλήνων. Δεν γνωρίζουμε αν είχε ακούσει ποτέ την ιστορία ενός Έλληνα λοχία που...

Το μοναδικό Μουσείο στον κόσμο που βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα!


Το μοναδικό Μουσείο στον κόσμο που βρίσκεται κάτω από τη θάλασσα!


Cancun Underwater Museum ΜΕΧΙΚΟ Ο κύριος στόχος του έργου του Άγγλου καλλιτέχνη Jason Taylor Decaires είναι η διατήρηση. Κάθε ένα από τα περισσότερα από 400 γλυπτά κανονικού μεγέθους είναι κατασκευασμένα από πηλό με ουδέτερο pH, προκειμένου να προωθήσει την ανάπτυξη των κοραλλιογενών υφάλων και της θαλάσσιας ζωής με τη συνολική εγκατάσταση να καταλαμβάνει μια έκταση πάνω από 150 τ.μ. και ζυγίζει πάνω από 120 τόνους.

Μιά θαυμάσια παρουσίαση της αποστολής στον Άρη.


Μία μητέρα που ήξερε να δακρύζει και να γονατίζει!





Η συμβολή των μητέρων των Τριών Ιεραρχών, Έμμέλειας του Μ. Βασιλείου, Νόνας του Γρηγορίου του Ναζιανζηνοϋ καί Άνθούσας Ιωάννη του Χρυσόστομουστην ανάδειξη αυτών των Μεγάλων Πατέρων καί Οίκουμενικών Διδασκάλων της Εκκλησίας υπήρξε αποφασιστική. Καί είναι δίκαιος ό θαυμασμός του εθνικού ρήτορα Λιβάνιου για τη χριστιανή γυναίκα - «Βαβαί, οιαι παρά χριστιανοίς είσι γυναίκες» - στο πρόσωπο της μητέρας του Χρυσόστομου, της νεαρής χήρας με την εκπληκτική πιστότητα στη μοναδική αγά­πη της ζωής της καί την ολοκληρωτική της αφοσίωση στην αγωγή του υπέροχου γιου της. Υπάρχει όμως μια ενδιαφέρου­σα λεπτομέρεια! Καί οι τρεις τους, εξαίρετα πνεύματα, ήταν δεκτικοί, εύάγωγοι ως παιδιά καί νέοι στα άφορώντα τη σχέση τους με τη χριστιανική Αλήθεια καί ζωή!Την Ιδια εποχή στην Εκκλησία του Χρίστου πού παροικεί στη Δύση μια άλλη χριστιανή, ή Μόνικα - χήρεψε κι αυτή νέα -σήκωσε με ανάλογη προς την Ανθούσα πιστότητα το σταυρό της χηρείας της, καί επέδειξε άντόστοιχη αφοσίωση στήν άγωγη του επίσης εξαίρετου στο πνεύμα γιου της, Αύγουστίνου. Μα αυτός, παρά τη σφοδρή επιθυμία καί...

Βρέθηκε η «Παναγία της Επισκοπής»! (ο βυθισμένος ναός στη λίμνη Κρεμαστών)


Σχεδόν ανέπαφος εντοπίστηκε ο βυζαντινός ναός της «Παναγίας της Επισκοπής» στο βυθό της λίμνης Κρεμαστών του νομού Ευρυτανίας.
 
Το εκκλησάκι είχε βυθιστεί μαζί με ακόμα 90.000 στρέμματα γης τον Ιούλιο του 1965, όταν κατασκευάστηκε το υδροηλεκτρικό φράγμα των Κρεμαστών.

Mία ομάδα ερασιτεχνών αυτοδυτών από την Αθήνα εντόπισε τελικά το εκκλησάκι, ακούγοντας τις επανειλημμένες εκκλήσεις των κατοίκων προς τις αρχές να ερευνήσουν την κατάσταση του βυθισμένου κτίσματος.

Η «Παναγία της Επισκοπής», χτισμένη τον 8ο αιώνα, είναι από τα σπουδαιότερα βυζαντινά μνημεία της χώρας και παραμένει σχεδόν ανέπαφη στο βυθό της τεχνητής λίμνης, σαν άλλη Ατλαντίδα.

Είκοσι χωριά, δεκάδες μοναστήρια και εκκλησίες, καλλιέργειες και δέντρα βρίσκονταν στα 90.000 στρέμματα γης που βυθίστηκαν για την κατασκευή του υδροηλεκτρικού φράγματος Κρεμαστών, μεγαλύτερου γαιοφράγματος της Ευρώπης. Περίπου 2.000 κάτοικοι αναγκάστηκαν να αφήσουν την περιοχή στα όρια μεταξύ των νομών Ευρυτανίας και Αιτωλοακαρνανίας, βλέποντας τα χωριά τους να βυθίζονται στο όνομα της αναβάθμισης της ενεργειακής παραγωγής της Ελλάδας.

Ο Σύλλογος Ερασιτεχνών Αυτοδυτών «Τηθύς» δεν ξεκίνησε με σκοπό την ανακάλυψη του ναού, στη συνέχεια όμως τους κίνησε το ενδιαφέρον. «Αρχίσαμε να μαζεύουμε στοιχεία, να μελετάμε παλιές φωτογραφίες, χάρτες, έγγραφα και ταξιδέψαμε στην περιοχή για να μιλήσουμε αναλυτικά με τους ντόπιους. Η λίμνη έχει μεγάλη έκταση και έπρεπε να είμαστε απόλυτα ακριβείς, ειδάλλως δεν είχαμε καμία ελπίδα» διηγείται στο «Βήμα» ο Χρήστος Ευθυμίου, μέλος του ΔΣ του «Τηθύς».

Το Μάιο του 2008 ξεκίνησαν τις προσπάθειες με δυναμικό 13 δυτών, 7 συνοδών, 8 αυτοκινήτων και πολλών φιαλών. Ο Κώστας Σερπάνος, ψαράς της περιοχής, τους οδήγησε με τη βάρκα του στο σωστό σημείο ακολουθώντας τις τηλεφωνικές οδηγίες του ηλικιωμένου πατέρα του που ως άλλος Ξέρξης παρακολουθούσε από το βουνό, ανακαλώντας στη μνήμη του το τοπίο πριν από 45 χρόνια.

«Ο όγκος εντοπίστηκε σε βάθος 30 μέτρων! Η ορατότητα όμως ήταν τρομερά περιορισμένη λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φερτές ύλες και κοκκινόχωμα από τα ποτάμια που εκβάλλουν στη λίμνη. Ήταν σαν να καταδύεσαι σε λάσπη» θυμάται ο Γιώργος Κυπραίος, ένας από τους δύτες. «Σε βάθος μόλις δεκαπέντε μέτρων επικρατούσε απόλυτο σκοτάδι, τσουχτερό κρύο και οι κάτοικοι μας είχαν προειδοποιήσει για την ύπαρξη υπογείων ρευμάτων. Ταυτόχρονα,το υψόμετρο στο οποίο βρίσκεται η λίμνη (400 μ.) αύξανε τον κίνδυνο της νόσου των δυτών».

Η ομάδα ήταν έτοιμη να τα παρατήσει, ωστόσο βλέποντας πόσο είχαν επενδύσει συναισθηματικά οι κάτοικοι της περιοχής στην αποστολή τους, αποφάσισαν να την ολοκληρώσουν. Τελικά κατάφεραν να φτάσουν στα 32 μέτρα βάθος όπου εντόπισαν το θόλο και διαπίστωσαν ότι η εκκλησία ήταν ακόμη όρθια.
                                      Η Παναγία όπως ήταν πριν την δημιουργία της λίμνης.

Την Παναγία της επισκοπής την σκέπασαν τα νερά της τεχνητής λίμνης όταν αποφασίστηκε πριν 45 χρόνια να γίνει εκεί το φράγμα του Αχελώου.

Οι Ευρυτάνες με συγκίνηση αποχαιρέτησαν την 1300 χρόνων εκκλησιά τους τότε.
                                    Η Εκκλησία καθώς την σκέπαζαν τα νερά της λίμνης 

 Λένε πολλοί ότι μερικές φορές ακούν την καμπάνα της εκκλησίας να χτυπάει μέσα από τα νερά της λίμνης.


Η επιτυχία «σβήνει» το στρες


Η επιτυχία «σβήνει» το στρες

Η επιτυχία «σβήνει» το στρεςΠολύ λιγότερο στρες σε σχέση με τους υφισταμένους τους βιώνουν τελικά τα διευθυντικά στελέχη, όπως αποκαλύπτει νέα .......

Η Αμέλεια


«Πῶς ἡμεῖς ἐκφευξόμεθα τηλικαύτης ἀμελήσαντες σωτηρίας;» (Εβρ. 2,3)
Η αμέλεια είναι το τελευταίο από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα. Τελευταίο το ονομάζουν οι Πατέρες, αλλά είναι το πιο ύπουλο απ’ όλα τ΄άλλα. Αν δεν προσέξουμε και πέσουμε στην αμέλεια, εύκολα πέφτουμε σ’ όλα τ’ άλλα αμαρτήματα. Τις στιγμές της απροσεξίας και τεμπελιάς μπορεί να τις πληρώσουμε με την καταστροφή μας.
Αμέλεια ονομάζεται η τεμπελιά, η οκνηρία, η αποστροφή από την εργασία. Έχουμε 2 ειδών εργασίες, τη σωματική και την πνευματική.
Σωματική εργασία
Μερικοί λένε, όπως στην εποχή του αποστόλου Παύλου, ότι δεν χρειάζεται η εργασία. Γιατί από ώρα σε ώρα έρχεται ο Χριστός και η Δευτέρα Παρουσία και πρέπει να ασχολούνται με το ζήτημα της σωτηρίας των ψυχών των. Δεν δούλευαν καθόλου, το είχαν ρίξει τελείως στην τεμπελιά και έκαναν σαν έναν τεμπέλη, που, επειδή βαριόταν να κόψει σύκα, κάθισε κάτω από μια συκιά και άνοιξε το στόμα του και περίμενε να πέσει το σύκο, για να το φάει.
Αυτή την τεμπελιά δεν την εγκρίνει ο Χριστός. Η Εκκλησία μας μάς θέλει εργατικούς. Ο απόστολος Παύλος λέει «Ὅστις οὐ θέλει ἐργάζεσθαι, μηδὲ ἐσθιέτω». Ο χριστιανός πρέπει να ...

Η δική μου η πατρίδα (Μουσικό Σχολείο Βόλου)


Φτιάξτε τα δικά σας σαπούνια



Για όσους προτιμούν τον απλό, παραδοσιακό τρόπο καθαρισμού με μπάρα σαπουνιού, οι φυσικές συνταγές που υπάρχουν είναι ιδανικές για να...καθαρίσουν, να ενυδατώσουν και να αρωματίσουν το σώμα! Απολαύστε τη διαδικασία παρασκευής, δουλέψτε με όρεξη και δημιουργικότητα και.....
το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει.

Για να δημιουργήσετε ένα αποσμητικό σαπούνι θα χρειαστείτε τα εξής υλικά:

1 κουταλιά αμυγδαλέλαιο

2 σταγόνες αιθέριο έλαιο

2 σταγόνες αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο

3 κουταλιές μαγειρική σόδα

1 κουταλιά μελισσοκέρι και

3 κουταλιές γλυκερίνη

Ωστόσο ο τρόπος για να το φτιάξετε είναι ο εξής: Zεσταίνετε το αμυγδαλέλαιο και τα αιθέρια έλαια σε ένα μπολ, που θα κρατήσετε πάνω από μια κατσαρόλα που βράζει. Ρίχνετε τη μαγειρική σόδα, ανακατεύοντας έντονα μέχρι να διαλυθεί, και προσθέτετε το μελισσοκέρι. Ανακατεύετε ξανά, μέχρι όλα τα υλικά να γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα. Τελευταία προσθέτετε τη γλυκερίνη και...

Όποιος έχει το πάθος της φιλοκτημοσύνης δεν μπορεί ν αγαπά τον θεο


...έτσι θα απολαύσουν όλοι την ειρήνη Σου και θα δούν το Φως του προσώπου Σου.

sil2.jpg

Όποιος έχει το πάθος της φιλοκτημοσύνης δεν μπορεί ν αγαπά τον θεο και τον πλησίον.Ο νους και η καρδιά του ανθρώπου είναι δεμένα από τον πλούτο και δεν έχει πνεύμα μετανοίας και συντριβής. Γι αυτό η ψυχή του δεν μπορεί να ξέρει την γλυκύτητα της αγάπης του Χριστού.

Ψυχή που γνωρισε τον Χριστό θέλει να τον βλέπη πάντα μέσα της.Αυτός έρχεται ήρεμα στην ψυχή και της δίνει ειρήνη και την βεβαιώνει για την σωτηρία, χωρίς λόγια. 

Αν εγνώριζαν οι βασιλιάδες και οι κυβερνήτες των λαών την αγάπη του Θεού δεν θα έκαναν ποτέ πόλεμο. Ο πόλεμος έρχεται από τις αμαρτίες και όχι από την αγάπη. Ο Κύριος μάς εδημιούργησε κατά την αγάπη του και μας παρήγγειλε να ζούμε με αγάπη.
Αν οι άρχοντες τηρούσαν τις εντολές του Θεού και...

ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΡΧΙΣΕ


H SMYRNH ~ MOUSIKO SXOLEIO BOLOU


Μουσικο Σχολειο Βολου - Τα Σμυρνεικα Τραγουδια..


Στη Θεσσαλονίκη από 13 ΕΩΣ 26οκτωβριου η θαυματουργή εικόνα της Θεοτόκου το "ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ"




Του Γιώργου Θεοχάρη
 
Η συμπρωτεύουσα υποδέχεται την ιστορική εικόνα της Παναγίας, «Άξιον Εστί» - Χιλιάδες προσκυνητές από κάθε γωνιά της Ελλάδας αναμένεται να ασπαστούν ένα από τα σημαντικότερα κειμήλια του Άθωνα.
 

Να υπενθυμίσουμε οτι τον περασμένο μήνα η Έκτακτη Διπλή Ιερά Σύναξη των Ηγουμένων και Αντιπροσώπων των είκοσι Ιερών Μονών του Αγίου Όρους έλαβε αυτή την απόφαση μετά από αίτημα του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης  Άνθιμου για να συμμετέχει  και στις εορταστικές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 100 χρόνων της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης από τον τουρκικό ζυγό.
 

Πρόκειται για μία σημαντική απόφαση των αγιορειτών στα πλαίσια της ενισχύσεως του θρησκευτικού φρονήματος του δοκιμαζόμενου λαού.
 

Η έξοδος αυτή αποφασίστηκε μετά από αίτημα του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου. Πρόκειται για τη Πέμπτη κατά σειρά έξοδο της εικόνας αυτής από το Άγιο Όρος. 
Η πρώτη είχε γίνει το 1963 στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων της χιλιετηρίδας του Αγίου Όρους. Η δεύτερη πραγματοποιήθηκε το 1985 στη Θεσσαλονίκη, η τρίτη το 1987 στην Αθήνα όπου συνέρρευσαν εκατομμύρια πιστοί. Η τέταρτη το 1999 στην Αθήνα μετά από τον ισχυρό σεισμό.


Η ιστορία της Θαυματουργού εικόνας
 

Παλιά η εικόνα αυτή βρισκόταν σε ένα παντοκρατορινό...

ΑΝΤΕ …ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ


ΑΝΤΕ …ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ


Από τον Πόρτα – Πόρτα
Ο ΜΑΡΙΑΝΟ ΡΑΧΟΫ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ
ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
1. Ο ΒΟΥΛΕΤΗΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΝ
ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ
2. ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ (ΠΑΡΕΛΘΟΝ,
ΠΑΡΟΝ, ΜΕΛΛΟΝ) ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΜΕΣΑ. Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ.
3. ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ
ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ
4. ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥΣ.
5. ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ
ΠΡΟΣΧΩΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΙΣΠΑΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
6. ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ
ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ.
7. ΤΟ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΘΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ (ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ)
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΙΣΠΑΝΙΚΑ : ………………
Ley de Reforma del Congreso de 2011 (enmienda de la Constitución de España)
1. El diputado será asalariado solamente durante su mandato. Y no tendrá
jubilación proveniente solamente por el mandato.
2. El diputado contribuirá a la Seguridad Social. Todo el mundo (pasado,
presente y futuro) actualmente el fondo de jubilación del Congreso pasará al
régimen vigente de la Seguridad Social inmediatamente. El diputado
participará de los beneficios dentro del régimen de la Seguridad Social
exactamente como todos los demás ciudadanos. El fondo de jubilación no puede
ser usado para ninguna otra finalidad.
3. El diputado debe pagar su plan de jubilación, como todos los españoles.
4. El diputado dejará de votar su propio aumento de salario.
5. El diputado dejará su seguro actual de salud y participará del mismo
sistema de salud que los demás ciudadanos españoles
6 El diputado debe igualmente cumplir las mismas leyes que el resto de los
españoles
7. Servir en el Congreso es un honor, no una carrera. Los diputados deben
cumplir sus mandatos (no más de 2 legislaturas), después irse a casa y buscar empleo.
Ειθε……..
ΠΠ

Η εκτελεση των 49 απο το ALPHA tv


Το νόημα της θλίψεως στη ζωή μας


Το νόημα της θλίψεως στη ζωή μας. Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός




  Γέρων Ιωσήφ Βατοπαιδινός

Πολλές φορές μας ερωτούν ποία θέση και σημασία έχει στη ζωή του ανθρώπου ο πόνος, είτε γενικώς είτε μερικώς, ιδίως δε στις ημέρες μας, που φαίνεται, ότι πλεονάζει. Το θέμα αυτό έχει λεπτομερώς ερμηνευθή από τους Πατέρες μας, ώστε να μη γεννάται καμμία απορία.
 Επειδή όμως το πατερικό πνεύμα δεν είναι τόσο προσιτό στα κοινωνικά στρώματα, που και η δοκιμασία του πόνου πλεονάζει, αναφερόμαστε με συντομία στο ενδιαφέρον αυτό θέμα προς παρηγορίαν των ενδιαφερομένων.

Ο πόνος είναι αντίθετος στη θέληση του ανθρώπου, εκβιάζει την προαίρεση, επιβάλλεται διά της βίας επί του σώματος ή επί της ψυχής και κατατυραννεί.
Η φύση του πόνου είναι βεβαίως μία, οι μορφές όμως και η έντασή του ποικίλλουν, και φθάνουν μέχρι την κατάλυση και αυτών των όρων της ζωής. Εν τοιαύτη περιπτώσει, καλώς χαρακτηρίζουν μερικοί τον πόνο ως μόριο του θανάτου, δηλαδή της προσκαίρου ζωής.
 Ο πόνος δεν έχει φυσική θέση στη ζωή του ανθρώπου, ή μάλλον δεν είχε, ούτε καν υπήρχε, εφ’ όσον απέχει «οδύνης, λύπης και στεναγμού» η αποκατάστασή μας στη μέλλουσα ζωή, που ήταν και η αρχή της πλάσεώς μας.
Άρα λοιπόν η ύπαρξη του πόνου είναι...