Περί της αναστάσεως του Λαζάρου



lazarosΘά σας ενθυμίσω ένα ώραίο ρητό του μεγάλου μας πατρός Επιφανίου Επισκόπου Κύπρου, το όποιον έξεφώνησε κάποτε στην άρχή ενός λόγου του. «Προ έξ ήμερων του πάσχα, διά των πέντε αισθήσεων, τον τετραήμερον ο τριήμερος, ταις δυσί τον έναν χαρίζεται».
Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, ο όποιος αποτελείωσε την αποστολή Του και θεράπευσε το πανανθρώπινο τραύμα και σε έξι ημέρες θα παρεδίδετο στα πανάχραντα Του πάθη, όπου θα έσφράγιζε την επιτυχία της σωτηρίας μας, έδειξε, σαν προοίμιο σε μας τους μαθητές Του και γενικά σε όλον τον κόσμο, ότι υπάρχει ανάσταση νεκρών και ότι Αυτός είναι όντως «η Ανά-στασις και η Ζωή».
Ακριβώς πριν από τα συνταρακτικά τούτα γεγονότα, της αναστάσεως δηλαδή του Κυρίου, προηγήθηκεν κατά έξι μέρες η ανάσταση του Λαζάρου, ο όποιος, όπως ξέρετε, ήταν φίλος του Χριστού. Και ο Σίμων ο λεπρός, ο Φαρισαίος, ο πατέρας του Λαζάρου, επειδή ήταν πιστός, αρεσκόταν ο Κύριος να συχνάζη στην οικία του και να έχη φιλικές σχέσεις με αυτήν την οικογένεια.
Άνέστησε φυσικά τον Λάζαρο, όχι τόσο για να δείξη την δύναμη της θεοπρεπούς Του μεγαλωσύνης, άλλωστε το είχε κάνει και ενωρίτερα αυτό σε άλλες περιπτώσεις, αλλά για να δείξη ότι πλησιάζει το προοίμιο της συντριβής του θανάτου και της γενικής αναστάσεως της ανθρωπινής φύσεως και της αποκαταστάσεως συμπάσης της κτίσεως «της ύποταγείσης εις την φθοράν» έξ αιτίας της πτώσεως του ανθρώπου.
Το ιστορικό γεγονός της αναστάσεως του Λαζάρου το φέρομε στην αναγωγή, καθώς...

Η ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΖΥΓΩΝ Γ.ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ


Οι δηλώσεις του Πούτιν για τους γάμους των ομοφυλόφιλων


Σήμερα, ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν, τρεις ημέρες μετά την απόφαση που έλαβε η Γαλλία σχετικά με το ζήτημα των γάμων ομοφυλόφιλων, δήλωσε ότι η Ρωσία μπορεί να αναθεωρήσει τις συμφωνίες υιοθεσίας με τις χώρες που έχουν νομιμοποιήσει αυτούς τους γάμους.
"Εκτιμώ ότι έχουμε το δικαίωμα να...

ΣΥΝΕΔΡΙΟ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ 1ο


Το δεντρολίβανο ενισχύει τη μνήμη



Νιουκάσλ
Μια νέα μελέτη έρχεται να επιβεβαιώσει ευρήματα προηγούμενων ερευνών για τις ευεργετικές ιδιότητες του δεντρολίβανου για την εγκεφαλική λειτουργία και ειδικότερα τη μνήμη. Η ανακάλυψη ίσως βοηθήσει στην προσπάθεια θεραπείας ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα μνήμης.
Το βότανο της μνήμης
Ερευνητές του Πανεπιστημίου Northumbria στη Βρετανία πραγματοποίησαν πειράματα στα οποία έλαβαν μέρος 66 άτομα που χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μια ομάδα εισήλθε σε ένα δωμάτιο που ήταν αρωματισμένο με αιθέρια έλαια δεντρολίβανου ενώ η άλλη ομάδα δεν ήρθε σε κάποια επαφή με το φυτό. Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να εκτελέσουν διάφορες ασκήσεις μνήμης. Οσοι είχαν...

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΜΠΕΡΤ ΑΪΝΣΤΑΪΝ


ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 7270 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΝΙΚΕΣ!


ΑΝΑΤΙΝΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΠΕΡΙ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟΥ ...ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ!
epigrafi
Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη - Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου. 
Είναι εμφανές πως η όποια επίσημη δημοσίευσή της θα ανέτρεπε όλο το ιστορικό σκηνικό περί ανακάλυψης της γραφής, της αποτύπωσης της έναρθρης φωνής του ανθρώπου με γράμματα (και όχι με ιδεογράμματα) και μάλιστα στο γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας, στο γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης.
Θα ανατρέπονταν δηλαδή η θεωρία πως οι Έλληνες έλαβαν και αυτοί, το φως εξ ανατολάς ( από βαβυλώνιους, σουμέριους, φοίνικες κλπ. !!) και θα έπρεπε να καλύψουν το μεγάλο κενό των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, όταν δηλαδή, οι ανατολικοί λαοί εκφράζονταν με ιδεογράμματα, οι Έλληνες έγραφαν με συλλαβές όπως σήμερα. Είναι καταφανές ότι αυτό δηλώνει πρώιμο στάδιο σκέψης και πολιτισμού.
Σύμφωνα με τη σημερινή θεωρία - που διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία - οι Έλληνες έμαθαν γραφή περί το 800 π.Χ. από τους Φοίνικες.
Εκείνο που δεν μπορούν να μας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν η ελληνική γλώσσα να έχει 800.000 λήμματα,πρώτη γλώσσα στον πλανήτη, όταν η αμέσως επόμενη έχει 250.000 λήμματα.
Πως είναι δυνατόν να γράφηκαν τα Ομηρικά έπη περί το 800 π.Χ. όταν δηλαδή έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες;
Παρουσιάστηκαν ξαφνικά οι αρχαίοι Έλληνες στο ιστορικό προσκήνιο τον 8ο αιώνα π.Χ., με γλώσσα εκατοντάδων χιλιάδων λημμάτων, που για να δημιουργηθεί απαιτείται γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών (σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση).
Η αγγλική γλώσσα είναι 1.600 ετών και...

π. Νίκων Νεοσκητιώτης: Ἡ ζωὴ μετὰ τὴν ζωὴ





Δεῖτε τὴν ὁμιλία ποὺ ἐκφώνησε ὁ χαρισματικὸς ἁγιορείτης γέροντας Νίκων ἀπὸ τὴν Νέα Σκήτη Ἁγίου Ὅρους, τὴν Κυριακὴ 14 Ἀπριλίου, στὸν ναὸ τῆς Μεταμόρφωσης τοῦ Σωτῆρος στὴ Θεσσαλονίκη. Ἀναπτύσσει διάφορα  θέματα ὅπως αὐτὸ τῆς μεταθανάτιας ζωῆς, τῆς τελικῆς κρίσεως, τῆς ἀθανασίας τῆς ψυχῆς καὶ τῆς ὠφέλειας τῶν μνημοσύνων ἐνῶ  μπορεῖτε νά δεῖτε στὰ ἑπόμενα βίντεο παρακάτω καὶ τὴν συζήτηση ποὺ ἀκολούθησε μὲ τὶς ἐρωτήσεις ποὺ τοῦ ὑπέβαλλαν οἱ πιστοί....

Ἡ ἁγία καί Μεγάλη Τετάρτη. Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τανάσε




Ἡ ἁγία καί Μεγάλη Τετάρτη

Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τανάσε 
Δικαίου Ρουμανικῆς Σκήτης Τιμίου Προδρόμου Ἁγίου Ὄρους

Ἡ τελευταία Λειτουργία τῆς Μεγάλης Τετάρτης εἶναι ἡ κατακλείς καί τό ἐπιστέγασμα ὁλοκλήρου τῆς  περιόδου τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς. Μᾶς ἀποκαλύπτει τί θαυμαστά ἔργα ἠμπορεῖ νά ἐπιτελέση καί πόσες παγίδες καί πειρασμούς προξενεῖ, ὅταν ἀπουσιάζει ἀπό τήν ζωή μας.

Τό ζεῦγος τῶν γεγονότων τῆς ἡμέρας εἶναι: Ἡ ἁμαρτωλή γυναῖκα καί ὁ μαθητής Του, ὁ Ἰούδας, ὁ ἀνατροπεύς τῆς μετανοίας. Ἡ ἁμαρτωλή εὑρίσκεται στήν χειρότερη κατάστασι τῆς ἠθικῆς πτώσεώς της, στήν ἀκολασία, ἐνῶ ὁ Ἰούδας στήν τιμιώτερη θέσι: εἶναι μαθητής τοῦ Δεσπότου.
 Ἡ μετάνοια τήν ἁμαρτωλή γυναῖκα τήν ἀνυψώνει καί τήν κάνειμυροφόρο, ἐνῶ τόν Ἰούδα ἡ φιλαργυρία τόν καταβιβάζει στήν πλέον ἀπαίσια πτῶσι. Τόν κάνει προδότη τοῦ Διδασκάλου Του καί τέλος τόν ὁδηγεῖ στόν ἀπαγχονισμό του. Αὐτή ἡ ἀλλαγή τῶν δύο καταστάσεων μᾶς γεμίζει τήν καρδιά ἀπό φόβο καί ἀγωνία γιά τήν σωτηρία μας, ἀλλά καί συγχρόνως ἀπό ἐμπιστοσύνη καί ἐλπίδα στήν μεγάλη δύναμι τῆς μετανοίας.

Όταν αγοράζουμε γάλα προσοχή στον πάτο της συσκευασίας



Ξέρετε ότι αν το γάλα στο χάρτινο μπουκάλι δεν πουληθεί στην καθορισμένη χρονική διάρκεια επιστρέφει στη βιομηχανία για να ανα-παστεριωθεί και να ξαναγυρίσει στο σουπερμάρκετ; Απίστευτο;
Ο νόμος επιτρέπει τις μεγάλες βιομηχανίες να επαναλάβουν τη διαδικασία έως 5 φορές, κάτι που αφήνει το γάλα χωρίς γεύση και τελικά χωρίς ποιότητα και διατροφική αξία.
Όταν το γάλα φτάνει στο σούπερ μάρκετ για...

Anthony Bloom: ΄΄Ναταλία ΄΄ (Διασκευή) [power-point για σχολική γιορτή Πάσχα]


 
[κλικ στην εικόνα για να πάρετε το power-point]
Ακολουθεί το κείμενο για τις 40 διαφάνειες.

Anthony Bloom (Metropolitan of Sourozh (1914- 2003),           ΄΄Ναταλία ΄΄ (Διασκευή)    ( δ.1)

Το μικρό επαρχιακ χωριουδάκι, κάπου στην Ρωσία, ( δ. 2 ) µόλις είχε αλλάξει χέρια µεταξ των εµπολέµων. Χρόνια δύσκολα για τον τόπο.  Εποχ του Α΄ Παγκοσµίου Πολέµου  ( δ. 3 ) και του εµφυλίου πολέµου στη Ρωσία, ( δ. 4 ) τότε που η χώρα αυτ είχε εµπλακεί σε πολεµικς επιχειρήσεις εντς και εκτς των συνόρων της.  
            Μια νέα γυναίκα ( δ. 5 ) εικοσιεπτά περίπου ετών είχε παγιδευτεί µε τα δυο της παιδιά στο χωριό αυτό . Ο άντρας της ήταν µε το στρατό που είχε αποχωρήσει. ( δ. 6 ) Εκείνη δεν είχε κατορθώσει να ξεφύγει εγκαίρως και έµενε κρυµµένη ( δ. 7 ) προσπαθώντας  να σώσει τις ζως των παιδιών της ( δ. 8 ) και τη δική της.
           Πέρασε µια µέρα ( δ. 9 ) και µια νύχτα µεγάλου τρόµου ( δ. 10 ), ώσπου το απόγευµα της εποµένης η πόρτα του κρυψώνα της άνοιξε   ( δ.11 ) και µια συγχωριανή, στην ηλικία της, µπήκε µέσα.                       ( δ. 12 ) . Ήταν απλή, χωρ
ς κάτι το ξεχωριστό στο παρουσιαστικό της. Της είπε: «Αυτ είναι τ’ ονοµά σου;» Η µητέρα απάντησε, κατατροµαγµένη: «Ναι». «Σε ανακαλύψανε, και θα ’ρθουν απόψε να σε σκοτώσουν. Πρέπει να φύγεις !». Η νεαρή µητέρα κοίταξε τα παιδι της και είπε: ( δ. 13 )«Και πού να πάω, πώς µπορώ να φύγω µ’ αυτ εδώ τα παιδιά; Δεν είναι δυνατ ν περπατήσουν ούτε πολ µακρι ούτε γρήγορα, για να µπορέσουµε να γλιτώσουµε».
Και  τότε η συγχωριαν έγινε ξαφνικ ο πλησίον ( δ. 14) µ’ όλη την ευαγγελικ σηµασία τς λέξης. Πλησίασε τη µητέρα και χαµογελώντας της είπε: ( δ. 15) «Δε θα σ’ ακολουθήσουν, γιατ θα µείνω εγ στη θέση σου». Η µητέρα φώναξε: «Μα θα σκοτώσουν εσένα !». Και η άλλη της απάντησε γλυκά: «Ναι, µα εγ δεν έχω παιδιά. Εσ πρέπει να γλιτώσεις». Και η µητέρα έφυγε. ( δ.16)
          Η νεαρ
συγχωριαν της έµεινε στη θέση της. Την έλεγαν Ναταλία.  Έπεφτε το βράδυ, ένα φθινοπωριν βράδυ ( δ. 17) που όσο προχωρούσε γινόταν πιο κρύο, πιο υγρ και πιο σκοτεινό ( δ. 18) . Κι αυτ η νεαρ γυναίκα, µόνη ( δ. 19 ), χωρς να περιµένει απ κανέναν το παραµικρό, πρόσμενε  το θάνατο, που σε λίγο θα αντιµετώπιζε χωρς φανερ λόγο.
         Ήταν νέα, υγι
ς και κανες δεν την κυνηγούσε. Όπως τότε, στο όρος των Ελαιών... ( δ. 20) Κάποιο δειλιν ήταν κάποιος άνδρας, επίσης νέος στην ηλικία, τριαντάρης, που περίµενε το θάνατο. Oι φίλοι Του γύρω είχαν πέσει σε ύπνο. Εκείνος περίµενε τους δηµίους Του γιατ είχε αποδεχτεί να πεθάνει στη θέση µας.
       Την ευαγγελικ ιστορία την ξέρουµε, την οδύνη Του, την κραυγ προς τον Πατέρα Του, ( δ. 21) τον ιδρώτα τον ανακατεµένο µε αίµα... Ξέρουµε πως, όταν κάποια στιγµ δεν µπορούσε άλλο ν’ αντέξει τη µοναξι Του, πήγε να δει αν οι µαθητς Του είχαν ξυπνήσει ( δ. 22 ), και επέστρεψε, για ν’ αντιµετωπίσει το θάνατο µόνος. Ένα θάνατο προς χάριν των άλλων, (δ. 23 ) απίθανο, αλλόκοτο.                                                  Αυτ είναι η εικόνα:   Η Ναταλία σαν τον Χριστό.

         Η Ναταλία  πλησίασε κάµποσες φορ
ς την πόρτα και  σκέφτηκε: « Δεν έχω παρ να της δώσω µια ν’ ανοίξει ( δ. 24 ) και αµέσως θα πάψω να είµαι κάποια άλλη. Θα ξαναγίνω η Ναταλία ( δ. 25) που δεν έχει καταδικαστεί σε θάνατο ». Αλλ δεν έφυγε.
 Μεγάλη η αγωνία της. Όπως τότε…. στην αυλ  του Καϊάφα! Εκεί, ο Πέτρος, , ( δ. 26 ) ο δυνατός, που είχε δηλώσει στον Χριστ ότι, κι αν όλος ο κόσµος Τν αρνιόταν, εκείνος δε θα Τον άφηνε, αλλ θα πέθαινε γι’ Αυτν. Μια παιδούλα τον  συνάντησε στην αυλή.  « Και συ µαζ Του ήσουν», την άκουσε να λέει.  Απρόσμενη η  απάντηση: «Οκ οδα τν νθρωπον»!  Και  αρνήθηκε τον αγαπημένο Διδάσκαλο  δύο φορς ακόµη, έτσι που ο Χριστς να γυρίσει να τον κοιτάξει...

          Και η Ναταλία ( δ. 27 ) θα µπορούσε νάχε υποκύψει και να είχε πει: «Δε θα πεθάνω, θα πάω να φύγω». Όµως δεν το έκανε. Η νεαρ
γυναίκα εκούσια υπέµεινε ν Χριστ, όταν ο Πέτρος Τον είχε προδώσει.
         Κι  αναρωτήθηκε πολλές φορές µήπως ο θάνατός της ήταν µάταιος. Καλ
κι άξια να πεθάνει κανες για να σώσει µια γυναίκα και τα παιδι της. Αλλ τι θα γινόταν αν τελικ την έπιαναν και τη σκότωναν κι εκείνη;
        Αλλ
η Ναταλία δεν έλαβε απάντηση το βράδυ της αγωνίας της. Θα µπορούσα να της πω σήµερα ότι η μητέρα της ιστορίας σώθηκε και πως τα παιδι της είναι πάνω απ πενήντα ετών. Θα µπορούσα να της πω και άλλα που δεν τα έµαθε ποτ — γιατ εκείνο το βράδυ εκτελέστηκε.  (28)

        Εκείνη η υπέροχη ψυχή ήξερε πως  μαζ
µε το σταυρ και τον κήπο της Γεσθηµανής υπάρχει και η ανάσταση. ( δ. 29 ) Μια ανάσταση προσαρµοσµένη στα µέτρα της συµµετοχής µας στο µυστήριο του Χριστού, αλλ και στην ανθρώπινη µικρότητά µας.
      Ήξερε και το χωρίο όπου ο Απόστολος Παύλος ( δ. 30 ) λέει: «Ζ
δ οκέτι γώ, ζ δ ν µο Χριστός» (Γαλ. 2, 20). Απορούµε συχν τι τάχα να σηµαίνουν αυτ τα λόγια. Η μητέρα της ιστορίας και τα παιδι της ένα πράγµα ήξεραν: πως απ εκείνη την ώρα και στο εξής θα ζουν µε δανεισµένες ζωές. ( δ. 31 ) Οι δικς τους ζως πέθαναν µε τη Ναταλία, κι εκείνη θα συνέχιζε να ζει µέσα απ’ τα σώµατά τους. Ζούσαν, γιατ εκείνη πέθανε. Πήρε το θάνατό τους επάνω της και τους έδωσε τη ζωή της. Ζούσαν µε µια ζωή που της ανήκε.

          Η Ναταλία βρήκε το θάρρος να μπει στη μέση,  να χωρίσει την αθώα μητέρα και τα παιδιά της από το θάνατο και να  τους ενώσει με τη ζωή. Έκανε πράξη το παράδειγμα του Κυρίου και Θεού της! ( δ.32)  Τα δικά του βήματα ακολούθησε . Τη δική του θυσία μιμήθηκε.
         Ο Χριστός που έγινε άνθρωπος, ο σαρκωθείς Λόγος, στάθηκε ανάμεσα στον πεπτωκότα άνθρωπο ( δ.33 ) που έχασε τον Παράδεισο και στο Θεό. Ο θεάνθρωπος Ιησούς δέχτηκε πάνω στο Τίμιο Σώμα Του ( δ.34 ) τις συνέπειες της θείας αγάπης Του κι άνοιξε για το ανθρώπινο γένος με τη σταυρική Του θυσία ( δ.35 ) και την ένδοξη ανάστασή Του ( δ. 36 ) το δρόμο προς τον Παράδεισο, ( δ.37 ) το δρόμο της αιώνιας ζωής και κοινωνίας με το Θεό.
      Με το παράδειγµα της Ναταλίας καταλαβαίνουµε ότι ο Χριστς είναι η Οδός, ( δ. 38 ) ο τρόπος ζωής, η ίδια η ζω του χριστιανο, η µόνη ανθρώπινη και θεία πραγµατικότητα. Είναι η οδς της ζωής, µιας ζωής τόσο γεµάτης και πληθωρικής, ώστε να χαρίζει την αιωνιότητα — και σε κείνον που τη βιώνει και στους γύρω του, µε τίµηµα το σταυρό. ( δ. 39 ) Είναι η νίκη του µαρτυρίου, η νίκη του αδύνατου πάνω στον ισχυρό, η νίκη του ευάλωτου - µια ανθρώπινη και θεία αγάπη πάνω σ’ ό,τι είναι φαινοµενικά ανίκητο — στο µίσος   ( δ. 40  ) που µ’ όλ’ αυτ εξαντλείται και δεν ξαναγεννιέται.

«ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ;»



BIBLIA
Ρωμανού  Ξενοφάνουc  Ανδρούτσου*

«Η σύγχρονος Ελλάς οφείλει πολύ περισσότερα εις το χριστιανικόν Βυζάντιον παρ’ όσα εις τας Αθήνας του Περικλέους και του Φειδίου».
Κάρολος Ντήλ

«Χωρίς την Ορθοδοξίαν το όνομα της Ελλάδος δεν ήθελεν ίσως υπάρχει σήμερον εντός βιβλιοθηκών και εις σοφών τίνων αναμνήσεις».
Σπυρίδων Ζαμπέλιος

«…Παρακαλώ να καταβάλετε όλην σας την δραστηριότητα δια να συλλέξετε εν Ενετία παν ό,τι δύνασθε πληροφόρημα περί της Ελλάδος, όχι της αρχαίας, αλλά της του μεσαίωνος (σημ. γράφ.: «Βυζαντίου») και της ενετιζούσης».
                                                                                            Ιωάννης Καποδίστριας

«(…) Το τέλος του βυζαντινού κόσμου επήλθε συντομότατα, το 1453. Αλλά έμεινε ένα σπουδαιότατο επίτευγμα. Ο Σχολάριος, ως Πατριάρχης Γεννάδιος, επεξεργάστηκε με τον κατακτητή Σουλτάνο έναν καταστατικό χάρτη που, παρ’ όλους τους καταπιεστικούς όρους επέτρεπε στην Εκκλησία να επιζήσει και στον ελληνικό λαό να διατηρήσει  την οντότητα  του (…)».
            Σερ Στήβεν Ράνσιμαν

«Το γένος πoτέ δεν...

ΝΕΚΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ " TIMES" ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ



Μια νεκρολογία που δημοσιεύτηκε στους Times του Λονδίνου..  
Δυστυχώς δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για τη δημοσίευση αυτή..  
Ωστόσο εκείνο που έχει σημασία δεν είναι η δημοσίευση ή όχι τής νεκρολογίας αυτής
αλλά τούτο το περιεχόμενό της και μόνο
..

Σήμερα πενθούμε το θάνατο μιας αγαπημένης παλιάς φίλης,
τής
 Κοινής Λογικής, η οποία μας συντρόφευε για πολλά χρόνια.. 
Κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα την ηλικία της αφού το μητρώο 
γέννησής της έχει χαθεί εδώ και πολύ καιρό σε γραφειοκρατικές διατυπώσεις. 
Θα τη θυμόμαστε ως κάποια που μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα όπως αυτά:

-Έχε την κοινή λογική να προστατεύεσαι.
-Το πρωινό πουλί πιάνει το σκουλήκι.
-Η ζωή δεν είναι πάντα δίκαιη, και...
-Ίσως ήταν δικό μου το φταίξιμο.

Η Κοινή Λογική έζησε σύμφωνα με απλές, συνετές οικονομικές πολιτικές, όπως:
Μην ξοδεύετε περισσότερα απ' αυτά που κερδίζετε,
και... αξιόπιστες στρατηγικές: όπως:
Υπεύθυνοι είναι οι ενήλικες και όχι τα παιδιά.

Η υγεία της άρχισε να επιδεινώνεται ραγδαία
όταν...

Συγκλονιστικός διάλογος άθεου επιστήμονα με ιερέα



Μεταφρασμένος από τον ρώσο πνευματικό αδελφό μας και φίλο του blog μας, Kyrilloff Alexei : 
Ένας Ιερέας καθόταν στο κελί του και ξεχώριζε την αλληλογραφία του. 
Ξαφνικά χωρίς την συνηθισμένη προσευχή μπήκε η νεοκώρος και ψιθύρισε πολύ έντονα σαν να έλεγε κάποιο μυστικό νέο το οποίο δεν θα' πρεπε να ακούσει κάνεις : "Κάποιος άγνωστος φαίνεται από τους άρχοντες θέλει να σας μιλήσει. Δεν τον έχω ξαναδεί ούτε σε σας, ούτε στο ναό. Μάλλον είναι περαστικός". "Άφησέ τον να μπεί", είπε ο ιερέας. 
Μέσα στο κελί μπήκε ένας ψηλός άνδρας με ίσια κορμοστασιά που θύμιζε πρώην στρατιωτικό. Ήταν άψογα αλλά σεμνά ντυμένος. Φαινόταν σαν να ήταν σιδερωμένος μαζί με το κοστούμι του πριν βγει απο το σπίτι. Ο ξένος κοίταξε ερευνητικά το δωμάτιο σαν να ήθελε να καταλάβει από την επίπλωση το πνεύμα και τον χαρακτήρα του κατόχου.  Μετά χαιρέτησε, έβγαλε το καπέλο του και σταμάτησε στην πόρτα εν αναμονή για την πρόσκληση απο τον ιερέα να καθίσει. 
Μπορούσε κανείς να διακρίνει την αριστοκρατική παιδεία μέσα στον ξένο. Παιδεία που δημιουργείται και καλιεργείται απο γεννεά σε γεννεά και...

ΓΚΡΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ


3 ΝΕΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΚΛΟΠΗΣ - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ




ΓΙΑ ΤΟ GPS

Ενας φίλος μου είπε πρόσφατα ότι κάποιο ζευγάρι βρήκε το αυτοκίνητό τους σπασμένο, ενώ βρίσκονταν σε ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου. Το αυτοκίνητό τους ήταν δίπλα στο γήπεδο ποδοσφαίρου στο παρκινγκ των φιλάθλων. Πράγματα που είχαν κλαπεί από το αυτοκίνητο - τηλεχειριστήριο πόρτας γκαράζ, κάποια χρήματα και ένα GPS, το οποίο είχαν αφήσει στο ταμπλό. Όταν τα θύματα πήγαν σπίτι, διεπίστωσαν ότι το σπίτι τους είχε λεηλατηθεί. Οι κλέφτες είχαν χρησιμοποιήσει το GPS για να τους καθοδηγήσει στο σπίτι. Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν το τηλεχειριστήριο του γκαράζ για να ανοίξουν την πόρτα του γκαράζ και να μπούν στο σπίτι. Οι κλέφτες γνώριζαν ότι οι ιδιοκτήτες βρίσκονταν στο ποδοσφαιρικό αγώνα, ήξεραν
τι ώρα θα τελείωνε το παιχνίδι και ήξεραν σε πόσο χρόνο θα έπρεπε να «καθαρίσουν» το σπίτι και φαίνεται ότι είχαν φέρει ένα φορτηγό για να το αδειάσουν από το περιεχόμενό του.
Να προσέχετε εάν έχετε ένα GPS - Μην τοποθετείτε τη διεύθυνση του σπιτιού σας σε αυτό. Βάλτε ένα κοντινό σημείο (όπως ένα κατάστημα ή βενζινάδικο) ώστε να μπορείτε να βρείτε το δρόμο σας σπίτι, εάν χρειάζεται, αλλά κανένας άλλος δεν θα ξέρει που ζείτε, αν έχει κλέψει το GPS σας.

ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ

Είχαν κλέψει την τσάντα μιας κυρίας. Στην τσάντα της είχε το κινητό της, την πιστωτική της κάρτα, το πορτοφόλι της... κλπ, 20 λεπτά αργότερα όταν κάλεσε τον σύζυγο της από ένα τηλέφωνο να του πει τι είχε συμβεί, ο σύζυγός της της είπε «έλαβα από σένα ένα sms που...

Κ. Αργυρός: "Είμαι άνθρωπος που προσεύχεται, που πιστεύει πολύ στο Θεό"!




  
 
    Δεν πίνει, δεν καπνίζει, αθλείται, πιστεύει στο Θεό, είναι προσγειωμένος, αγαπά τη σκληρή δουλειά και είναι ο μόνος λόγος για να ξενυχτάει! Το αγαπημένο του σπορ είναι το wakeboard  που το εξασκεί κυρίως τα καλοκαίρια και ειδικά στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Λευκάδα.

    Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έχει τη στόφα του παλιού καλού λαϊκού τραγουδιστή και...

    Καθρεπτίζοντας τη ψυχή μου .




    Μέσα στην ψυχή μου βλέπω το μέγεθος της αμαρτωλότητάς μου
    .
    και ταπεινώνομαι μέχρι εδάφους ,

    και θεωρώ τον εαυτό μου άθλιο και άνάξιον

    για τό πλήθος των ευεργεσιών του Θεού ,

    που προσφέρει σε μένα τον φτωχό δούλο του.
    .Μέσα μου , η αμαρτωλότητά μου ,

    με φέρει σε αίσθηση των παθών και αδυναμιών μου ,

    που δακρύζω , για το πόσο λυπώ τον Κύριον ,

    με την ραθυμία της ψυχής μου.


    Ω! Θεέ μου του ελέους και...

    Πειραϊκή Εκκλησία - Τα Λόγια Της Ερήμου 13062008_2