Διάλογος περί Ισλάμ σε εκδήλωση στη Βρετανία

 (Αλιεύτηκε από επιστολή αναγνώστη στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα)

Σε μια πρόσφατη εκδήλωση στη Βρετανία έγιναν παρουσιάσεις από ομιλητές για τη Χριστιανική και τη Μουσουλμανική θρησκεία. Ιδιαίτερα ο ισλαμιστής ιμάμης μίλησε σχετικά για τις βάσεις του Ισλάμ, μαζί με παρουσίαση βίντεο. Μετά τις παρουσιάσεις, ήλθε η ώρα των ερωτήσεων. Κάποιος τον ρώτησε: «Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι κληρικοί του Ισλάμ έχουν δηλώσει έναν ιερό πόλεμο εναντίων των...
άπιστων του κόσμου και ότι με τη δολοφονία ενός άπιστου, (η οποία είναι μια εντολή προς όλους τους Μουσουλμάνους) έχουν εξασφαλίσει την πρόκρισή τους στον Παράδεισο. Αν αυτή είναι η περίπτωση, μπορείτε να μου δώσετε τον ορισμό του άπιστου; Δεν υπήρξε διαφωνία με τη δήλωσή του και χωρίς δισταγμό ο ιμάμης του απάντησε: «αυτοί που δεν πιστεύουν!» «Επιτρέψτε μου λοιπόν για να σιγουρευτώ, ότι σωστά αντιλήφτηκα την απάντηση σας: Όλοι οι οπαδοί του Αλλάχ έχουν εντολή να σκοτώσουν όλους όσοι δεν είναι οπαδοί του Αλλάχ, ώστε να μπορέσουν να έχουν μια θέση στον Παράδεισο. Είναι σωστό αυτό;». Η έκφραση στο πρόσωπό του Ιμάμη άλλαξε και διστακτικά απάντησε: «Ναι». Στη συνέχεια δήλωσε ο ερωτήσας: «Έχω ένα πρόβλημα με το να είμαι «φίλος» σας όταν εσείς λέτε στους οπαδούς σας να με σκοτώσουν! Επιτρέψτε μου να σας θέσω ένα ερώτημα. Θα διαλέγατε τον Αλλάχ σας, που σας λέει να με σκοτώσετε για να μπορέσετε να πάτε στον Παράδεισο ή τον Ιησού μου που μου λέει να σας αγαπώ γιατί θα με πάρει στον Παράδεισο και θέλει να είστε και εσείς μαζί μου;». Θα μπορούσατε να είχατε ακούσει μια καρφίτσα που πέφτει από την απόλυτη ησυχία που επικράτησε στο χώρο της εκδήλωσης, ενώ ο ιμάμης έμεινε άφωνος.
Όπως λένε οι ουλεμάδες (οι ιερείς του νόμου στο Ισλάμ) δεν τίθεται θέμα οι άπιστοι να γίνουν πιστοί. Προέχει η εξόντωσή τους, ακριβώς για να μην μπορέσουν ποτέ να δηλητηριάσουν την "πίστη" των "πιστών". Δυστυχώς μέσα σε είκοσι χρόνια, θα υπάρχουν αρκετοί μουσουλμάνοι ψηφοφόροι στο Ηνωμένο Βασίλειο για να εκλέξουν μια κυβέρνηση της αρεσκείας τους, που θα είναι συμβατή με τον νόμο της Σαρίας. Με την τρέχουσα πολιτική παράλυση, το ανεκτικό σύστημα της δικαιοσύνης, τα φιλελεύθερα μέσα ενημέρωσης και με την επικρατούσα τρελή πολιτική ορθότητα, είναι πολύ δύσκολο να ανατραπεί αυτή η ζοφερή κατάσταση.


Δείτε επίσης ένα σχετικό ντοκιμαντέρ της γαλλικής τηλεόρασης για τη διείσδυση του Ισλάμ στην Ευρώπη: