"Ο βλάκας Στέφανος που ήξεραν όλοι τελείωσε"

 

Κορκολής: Έχω και εγώ καρκίνο...

Ο ίδιος εμφανίζεται ιδιαίτερα συνειδητοποιημένος και αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη ευαισθησία τα ζητήματα που αφορούν τη σοβαρή αυτή ασθένεια

Έχω και εγώ καρκίνο". Όσο σοκαριστική και αν είναι η ομολογία του Στέφανου Κορκολή ήταν μια εξομολόγηση καρδιάς στη διάρκεια συναυλίας για το Σύλλογο Εθελοντικής Προσφοράς και Στήριξης Παιδιών και Ενηλίκων με Καρκίνο "Ορίζοντας" στα Χανιά, σύμφωνα με... τον τοπικό σταθμό ALPHA 106,2.
Ο καταξιωμένος συνθέτης, είχε ο ίδιος αποκαλύψει και παλαιότερα ότι πάσχει από την ασθένεια κι ότι το τσιγάρο ήταν ο κυριότερος λόγος για τον οποίο αντιμετωπίζει προβλήματα με την υγεία του
"Όταν συνειδητοποίησα την καταστροφή που έχω κάνει στον οργανισμό μου τόσα χρόνια που κάπνιζα αποφάσισα να το αλλάξω", είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή του.
Ο ίδιος εμφανίζεται ιδιαίτερα συνειδητοποιημένος και αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη ευαισθησία τα ζητήματα που αφορούν τη σοβαρή αυτή ασθένεια και σε κάθε ευκαιρία στηρίζει προσπάθειες, οι οποίες σχετίζονται με πρόσωπα τα οποία πλήττονται από τον καρκίνο


http://www.news.gr/ellada/koinonia/article/166124/korkolhs-eho-kai-ego-karkino.html

Κορκολής: Άλλαξα όταν μου διέγνωσαν καρκίνο

"Ο βλάκας Στέφανος που ήξεραν όλοι τελείωσε

Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε ο Στέφανος Κορκολής στο "Thema People" και, μεταξύ άλλων, μίλησε στην Τίνα Μανδηλαρά για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπώρησε και, όπως δήλωσε, τον άλλαξε σαν άνθρωπο.
"Ειδικά μετά τη γνωμάτευση του καρκίνου έγινα άλλος άνθρωπος. Ήταν ένα πολύ γερό χαστούκι. Είναι σαν να σε ξυπνάνε το πρωί με ντους με παγάκια ή κάπως έτσι" είπε ο γνωστός μουσικοσυνθέτης. 
Ο Στέφανος Κορκολής δεν παρέλειψε να αναφερθεί σ' ένα ακόμη -λιγότερο σοβαρό- πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα. 
"Αυτό που με έκανε κυριολεκτικά να δω τη ζωή με άλλα μάτια", είπε ο μουσικοσυνθέτης "ήταν η επέμβαση στα μάτια μου".
"Πριν από ενάμιση χρόνο χειρουργήθηκα αφού η μυωπία μου σε συνδυασμό με τον καταρράκτη έφτασε σε σημείο τύφλωσης. Και ήταν τότε που είπα ότι τώρα βλέπω καλύτερα απ' ότι πριν, σε όλα τα επίπεδα", πρόσθεσε.
Καταλήγοντας, ο Στέφανος Κορκολής ανέφερε, πιθανότατα και με κάποια δόση πικρίας: "Ο βλάκας Στέφανος που ήξεραν όλοι τελείωσε. Τώρα πλέον δεν φοβάμαι να πω κατά πρόσωπο τη γνώμη μου και να ξεφορτωθώ κάθε σκουπιδάκι που με έκανε να μην βλέπω καθαρά".