Μ’ ενοχλεί…Πολύ μ' ενοχλεί ! ! !

Γράφει μια Γνήσια Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη 


Μ’ ενοχλεί να βλέπω τη χώρα μου αμπέλι ξέφραγο

Μ’ ενοχλεί που απαξιώνετε τα ήθη και ισοπεδώνετε τις αξίες μας

Μ’ ενοχλεί που η αλληλεγγύη έγινε μια πατημένη τσιχλόφουσκα

Μ’ ενοχλεί που η οικογένεια καταλύεται

Μ΄ ενοχλεί που ο πρόσφυγας έγινε εισβολέας

Μ΄ ενοχλεί που η σημαία μου έγινε το «κουρέλι» έρμαιο στα χέρια του κάθε αντιρρησία

Μ΄ ενοχλεί που οι λέξεις-καραμέλα ρατσισμός, ομοφοβικός και φασίστας χρησιμοποιούνται πιο συχνά από το καλημέρα

Μ΄ ενοχλεί που η ...ανωμαλία έγινε προοδευτισμός

Μ’ ενοχλεί που πρέπει να κοιτάω γύρω μου πριν κάνω το σταυρό μου όταν περνάω μπροστά από το ξωκλήσι της γειτονιάς, μην και προσβληθεί ο αλλόθρησκος που βρίσκεται παράνομα στη χώρα μου

Μ’ ενοχλεί που όταν βγάζω τη σημαία στο μπαλκόνι μου, με ρωτάνε οι γείτονες για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις

Μ΄ ενοχλεί που νιώθω ξένη στη χώρα μου

Μ’ ενοχλεί να δίνω ψυχή και σώμα σε μια χώρα που νοιάζεται μόνο για την τσέπη μου

Μ’ ενοχλεί που ο νομοταγής έγινε ρουφιάνος

Μ’ ενοχλεί που βλέπω τους συμπατριώτες μου να έχουν κομμένα τα φτερά

Μ’ ενοχλεί που έχει σβήσει το χαμόγελο

Μ΄ ενοχλεί να ερημώνει ο τόπος μου, να βλέπω νέους ανθρώπους να φεύγουν για άλλες χώρες

Μ’ ενοχλεί που έχουν πείσει μια ολόκληρη γενιά ότι είναι καταδικασμένη και χωρίς μέλλον

Μ’ ενοχλεί να έχω μια πουλημένη κυβέρνηση, ανδρείκελο των συμφερόντων, να βλέπω ηγέτες-προδότες

Μ’ ενοχλεί ο διχασμός που έρχεται

Μ’ ενοχλεί που η λαμογιά έγινε τρόπος ζωής

Μ΄ ενοχλεί η ατιμωρησία

Μ’ ενοχλεί η επιλεκτική ισότητα

Μ’ ενοχλεί να επιπλέουν οι φελοί

Μ΄ ενοχλεί να έχει χαθεί η ελπίδα

Μ’ ενοχλεί που αν δεν είμαι μαζί σου, πρέπει να είμαι εναντίον σου

Μ’ ενοχλεί που το πρόβλημά σου δεν είναι και δικό μου

Μ’ ενοχλεί που πάντα φταίνε οι «άλλοι»

Μ’ ενοχλεί που πάντα πρέπει να βγάζει άλλος το φίδι από την τρύπα

Μ’ ενοχλεί που ο μικρόκοσμός σου σε απομυζεί

Μ’ ενοχλεί που μένεις αμέτοχος και σε νοιάζει μόνο η βόλεψή σου

Μ’ ενοχλεί που δε σε αγγίζει τίποτα, λες και δε σε αφορά ότι συμβαίνει γύρω σου

Μ’ ενοχλεί που πολλές φορές το κάνω κι εγώ..

Άλλα όταν έρθει η ώρα, δε θα διστάσω να κάμω το χρέος μου αδερφέ μου